Letný výpredaj slnečných okuliarov! Zľava až 40 %!

Prihlásenie

Viete, ako sa pripraviť, kým nám zavoláte?

0800 600 801. Vyťukajte desať číslic na telefóne a ozve sa: Dobrý deň, tu sú VašeŠošovky. Čo pre vás môžeme urobiť? Niekedy je hovor krátky, niekedy sa pretiahne. Najčastejšie z jedného dôvodu – volajúci nemá po ruke všetko, čo potrebujeme k vybaveniu jeho záležitosti.

Zuzka Morvayová, s ktorou sa na našej zákazníckej linke stretnete najčastejšie, dala dohromady krátky manuál, v ktorom radí, čo mať predtým, než vytočíte našu zákaznícku linku, po ruke.

Prvý nákup šošoviek? Volajte s predpisom v ruke

Na aké zakrivenie sa pýtate? Os cylindra? Dioptrie? To bude asi na predpise od očného. Počkajte, nájdem ho. Takto veľmi často vyzerá telefonický rozhovor s človekom, ktorý kupuje šošovky prvýkrát a nie je si úplne istý tým, čo má pri on-line objednávke zadať. Aby sme mohli rýchlo a hlavne dobre poradiť, je treba, aby mal takýto zákazník pred sebou predpis na šošovky od očného lekára alebo optometristu, hovorí Zuzka.

Tak teda nezabudnite: Ak prechádzate na šošovky z okuliarov, alebo budete prvýkrát objednávať šošovky s inými parametrami ako tie, ktoré ste doposiaľ používali, a potrebujete s nami čokoľvek prekonzultovať po telefóne – vždy s predpisom v ruke.

Máte otázku k zakúpeným šošovkám?

Tu Zuzka hovorí: Majte po ruke krabičku od šošoviek alebo roztoku, na ktoré sa pýtate. Doba použitia (expirácie), výrobná šarža, priemer, dioptrie, zakrivenie – to všetko sú údaje, bez ktorých sa len ťažko obídeme. Keď nám poviete, že sa vaša otázka týka „šošoviek v modrej krabičke s bielym nápisom“, nebudeme vám pravdepodobne vedieť pomôcť.

Reklamácia?

Tu stačí jediná veta – než zdvihnete telefón, pozrite sa na článok v e-shope. Nájdete v ňom presný postup, ako poškodené alebo chybne zaslané šošovky reklamovať.

Potrebujem niečo úplne iné…

Chcem sa spýtať, ako dlho trvá, než… Neviem si rady, kde zadať číslo Sphere karty. Chcem zmeniť svoje doručovacie údaje…

Na každú otázku radi odpovieme, na väčšinu hneď, s odpoveďou na niektoré sa vám ozveme neskôr vo vopred dohodnutom čase. Zuzka zo zákazníckeho servisu aj tu hovorí: čím lepšie budete pripravení vy, tým presnejšie a rýchlejšie váš podnet, otázku či pripomienku vyriešime. Problém s on-line platbou – majte po ruke kartu. Problém s doručením – majte pripravené číslo objednávky.

Ďakujeme a tešíme sa, keď nám zavoláte. Zákaznícka linka 033 202 89 04

Nenechajte si ujsť nič dôležité.

Prihláste si náš e-mailový spravodaj!

Komentáre

    Žiadna otázka...

    Údaje označené * sú povinné.

    Najviac predávané produkty