Prihlásenie

Pravidelné zasielanie kontaktných šošoviek Delegujte svoju prácu, nech máte viac času pre seba

Nastavte si pravidelné zasielanie a nákup kontaktných šošoviek pustite raz a navždy z hlavy. Šošovky vám vždy prídu presne vo chvíli, keď ich budete potrebovať. Myslite na dôležitejšie veci rovnako ako už viac ako 300 pravidelných odberateľov.

S pravidelnou zásielkou ušetríte

Ušetríte si nielen čas a starosti s objednávkami, ale získate navyše aj zľavu na pravidelne odoberané kontaktné šošovky. Pri každodennom nosení tak môžete ušetriť aj 10 € ročne.

Zjednodušíte si svoj život a nikdy nebudete bez kontaktných šošoviek

Šošovky pre vás budeme mať vždy pripravené na sklade. Vo vami zvolenom termíne vám šošovky vždy pošleme tak, aby ste ich mali včas.

Dátum doručenia si môžete vždy upraviť či zrušiť

3 dni pred odoslaním vás vždy informujeme SMSkou a e-mailom. Odoslanie zásielky môžete kedykoľvek posunúť alebo zrušiť.

Svoju objednávku môžete kedykoľvek zmenit

Aj keď budete mať nastavené pravidelné zasielanie, môžete svoju objednávku zmeniť, či si pridať aktuálny bonusový tovar. Tiež doručovaciu adresu môžete zmeniť koľkokrát chcete.

 

 
 

 

 

Ako si pravidelnú zásielku nastaviť?

Súčasní zákazníci

Ak u nás už nakupujete, máte polovicu práce za sebou! Pokračujte do klientskej sekcie:

Nastaviť pravidelnú zásielku z minulej objednávky

Noví zákazníci

Aj keď u nás nakupujete prvýkrát, žiadny strach. Pravidelné zasielanie si jednoducho nastavíte počas nákupu.

  1. Do košíka si pridajte kontaktné šošovky, ktoré chcete pravidelne posielať. Ostatný tovar označte „Poslať iba v prvej objednávke“.

  2. Pod košíkom kliknite na tlačidlo „Nastaviť pravidelnú zásielku“. Zvolíte si, ako často vám máme šošovky posielať.

  3. Vyberte platobnú metódu a spôsob doručenia.

  4. Pravidelná zásielka je nastavená a odteraz vás budeme vždy 3 dny pred jej odoslaním informovať.

Časté otázky zákazníkov

Čo ak nebudem doma, je možné posunúť dátum dodania?

Ak viete, že nebudete dostupný, môžete si v predstihu v klientskej sekcii zmeniť termín doručenia (prípadne doručovaciu adresu). Okrem toho vám tri dni pred plánovaným odoslaním pošleme SMS, nech máte dosť času nadchádzajúcu zásielku upraviť podľa svojich aktuálnych potrieb.

Kedy dôjde k platbe?

Záleží na zvolenom spôsobe platby. V prípade uloženej karty vám peniaze strhneme automaticky v deň odoslania. V ostatných prípadoch vám zašleme výzvu na platbu tri dni pred plánovaným odoslaním.

Je možné pravidelné zasielanie prerušiť?

Áno, pravidelnú zásielku môžete kedykoľvek zrušiť vo svojej klientskej sekcii. Ak sa vám však len nehodí termín doručenia, môžete ho ľubovoľne odložiť, rovnako ako dočasne zmeniť miesto doručenia na inú tuzemskú adresu.

Nosím tórické šošovky. Často mávam problém, že šošovky nie sú na sklade. Môžem sa spoľahnúť, že šošovky naozaj dorazia?

Pravidelnú zásielku nastavujeme tak, aby k tejto situácii nedošlo. Tovar, ktorý má dlhšiu dodaciu dobu (napr. tórické šošovky) sa objednáva s dostatočným predstihom priamo u výrobcov šošoviek.

Keď sa napríklad presťahujem alebo odídem na dovolenku, je možné si upraviť dodaciu adresu, či výdajné miesto?

Adresu alebo výdajné miesto môžete kedykoľvek zmeniť vo svojej klientskej sekcii. Alebo zavolajte na zákaznícku linku a my vám s tým pomôžeme. Zmeny je možné vykonať jednorazovo alebo trvalo. Pravidelná zásielka je tu na to, aby vám uľahčila život a vy ste sa o šošovky už nemuseli starať.

Môžem si jednorazovo priobjednať roztok alebo bonusový tovar?

Určite, k pravidelnej zásielke si môžete pridať ľubovoľný ďalší tovar vrátane bonusového.

Moja objednávka

Na vyhľadanie objednávky sa prosím prihláste