Zmenili sa vám parametre? Potrebujete nové dioptrické kontaktné šošovky?
Ak ste dnes už nevyhovujúce kontaktné šošovky kúpili u nás v uplynulých 365 dňoch a máte ich doma stále v pôvodnom, uzatvorenom, neporušenom balení, vyhadzovať ich nemusíte. Môžete nám ich poslať späť a my vám na výmenu odošleme šošovky vo vašich nových parametroch. Samozrejme, za túto službu si nebudeme účtovať žiaden poplatok.
Pravidlá služby
- Nákup dioptrických šošoviek, ktorých výmenu žiadate, prebehol najneskôr pred 365 dňami.
- Ponuka výmeny platí iba pre vybrané dioptrické kontaktné šošovky.
- Vymieňame iba kompletné a nerozbalené balenia kontaktných šošoviek.
- Šošovky, ktoré chcete vymeniť, musíme mať aktuálne v predaji.
- Ak sa produkt prestal vyrábať, vymeníme ho za nástupnicky.
Ako mám postupovať v prípade výmeny?
- Najrýchlejšou cestou ako vymeniť tovar je vyplnenie formulára na vrátenie tovaru, v ktorom vyplníte informácie o šošovkách, ktoré chcete vymeniť a iné potrebné údaje na uskutočnenie výmeny. Po vyplnení formulára vás bude kontaktovať náš zákaznícky servis a poskytne vám bližšie informácie o nasledujúcom postupe. Vyplniť formulár môžete na odkaze nižšie.
- Druhou možnosťou je obrátiť sa na nás na emailovej adrese info@lentiamo.sk a zaslať nám informácie o šošovkách, ktoré chcete vymeniť. Nezabudnite pripísať číslo pôvodnej objednávky, v rámci ktorej ste dnes už nevyhovujúce šošovky objednali. Do správy tiež napíšte parametre nových šošoviek (dioptrie).
- V rámci garancie výmeny vrátenie tovaru prebieha pomocou štítka na vrátenie tovaru od dopravcu GLS. Štítok obsahuje už vopred vyplnené informácie, akými sú, napríklad, číslo objednávky a adresa príjemcu a odosielateľa, nič viac preto do štítka dopisovať nemusíte. Po odoslaní žiadosti prostredníctvom formulára či emailu vám bude zaslaná výzva k úhrade tohto štítka. Po úhrade sumy 2,00 eur vopred kartou online, vám bude štítok zaslaný v prílohe automatického emailu. Následne stačí štítok vytlačiť, nalepiť na balík a takto podať vo fyzickom výdajnom mieste (v ParcelShope) tohto dopravcu, v ktorom už za poštovné nič nedoplácate. Zakúpenie štítka neznamená objednanie kuriéra domov na adresu a štítok nie je možné uhradiť na dobierku.
- Po obdržaní vrátených balení šošoviek u nás vám na výmenu odošleme nové šošovky.