Zmenili sa parametre vašej očnej vady? Potrebujete nové dioptrické kontaktné šošovky? Potom nezostáva nič iné, iba kúpiť nové šošovky a tie nevyhovujúce, ktoré zostali, vyhodiť.
Ak ste dnes už nevyhovujúce kontaktné šošovky kúpili u nás v uplynulých 365 dňoch, vyhadzovať ich nemusíte. Pošlite nám ich a my vám obratom vyexpedujeme šošovky, ktoré budú v súlade s vašou zmenenou očnou vadou. Samozrejme, za túto službu si nebudeme účtovať žiaden poplatok.
Pravidlá služby
- Nákup dioptrických šošoviek, ktorých výmenu žiadate, prebehol najneskôr pred 365 dňami.
- Ponuka výmeny platí iba pre vybrané dioptrické kontaktné šošovky, označené logom a textom garancia výmeny.
- Vymieňame iba kompletné a nerozbalené balenia kontaktných šošoviek.
- Šošovky, ktoré chcete vymeniť, musíme mať aktuálne v predaji.
- Ak sa produkt prestal vyrábať, vymeníme ho za nástupnicky.
Ako mám postupovať v prípade výmeny?
- Na e-mailovú adresu objednavky@lentiamo.sk pošlete informácie o šošovkách, ktoré chcete vymeniť. Nezabudnite pripísať číslo pôvodnej objednávky, v ktorej ste dnes už nevyhovujúce šošovky objednali.
- Do správy napíšte parametre nových šošoviek (dioptrie).
- Po potvrdení výmeny z našej strany pošlite šošovky na adresu Optika Lentiamo, Obchodná 554/27, 811 06 Bratislava. Do sprievodného listu k zásielke napíšte číslo pôvodnej objednávky (rovnaké číslo ako v kroku 1), dôvod výmeny a názov a parametre nových šošoviek.
- Do niekoľkých dní od nás obdržíte nové kontaktné šošovky.
Vyplniť reklamačný formulár