Expedícia objednávok z nášho skladu v Českej republike prebieha každý pracovný deň do 14:00 hod. Ak vaša objednávka vznikne po expedičnom čase daného dňa, je odoslaná až nasledujúci možný pracovný deň.
Robíme všetko pre to, aby sa k vám vaše okuliare, slnečné okuliare alebo kontaktné šošovky dostali čo najskôr.
Doprava u objednávok nad 60 € a u objednávok okuliarov Lentiamo je zdarma pri platbe vopred. Osobné vyzdvihnutie objednávok na optike Lentiamo je zdarma u všetkých objednávok.
Ak si zvolíte pre svoju objednávku dopravcu GLS alebo Slovenskú poštu - balík na poštu, je potrebné uviesť do vašej objednávky slovenské mobilné telefónne číslo.
Osobný odber v optike Lentiamo | ||
Optika | Cena vrátane DPH | Doba doručenia |
---|---|---|
Bratislava | Zdarma (+ 1 € dobierka) | 1-2 pracovné dni |
Naše zmluvné výdajné miesta | ||
Spôsob doručenia | Cena vrátane DPH | Doba doručenia |
---|---|---|
Výdajné miesto | 0,80 € (+ 1 € dobierka) | 1-2 pracovné dni |
GLS | ||
Spôsob doručenia | Cena vrátane DPH | Doba doručenia |
---|---|---|
Na adresu | 2,90 € (+ 1 € dobierka) | 1-2 pracovné dni |
ParcelShop | 1,90 € (+ 1 € dobierka) | |
Balíkomat | 1,90 € (+ 1 € dobierka) |
GLS - Vratkový štítok | ||
Spôsob doručenia | Cena vrátane DPH | Doba doručenia |
---|---|---|
Elektronicky na email | 2,00 € | ihneď |
Slovenská pošta | ||
Spôsob doručenia | Cena vrátane DPH | Doba doručenia |
---|---|---|
Na adresu | 2,30 € (+ 1 € dobierka) | 2-3 pracovné dni |
Na poštu | 1,90 € (+ 1 € dobierka) | |
BalíkoBox | 1,90 € (+ 1 € dobierka) |
Slovenská pošta - Vratkový štítok | ||
Spôsob doručenia | Cena vrátane DPH | Doba doručenia |
---|---|---|
Elektronicky na email | 2,90 € | ihneď |
Vyššie uvedená doručovacia lehota sa počíta od dátumu expedície tovaru zo skladu, nie od dátumu vytvorenia objednávky.
Vezmite prosím na vedomie, že vzhľadom na zvýšené množstvo prepravovaných zásielok môže v predvianočnom období, počas sviatkov, v letných mesiacoch a v období letných dovoleniek dochádzať k oneskoreniu expedície a doručovania zásielok prepravnými spoločnosťami.
Kontaktné šošovky, okuliare a ostatné produkty starostlivo balíme. Používame bublinkové nárazuvzdorné obálky alebo špeciálne spevnené škatuľky. Oba spôsoby maximálnou možnou mierou minimalizujú riziko poškodenia tovaru pri preprave.
U nás je váš tovar ako v bavlnke. Bezpečne ho vypravíme na miesto určenia a ušetríme tým aj váš čas.
Osobný odber v optike Lentiamo v Bratislave
Nechajte si objednaný tovar poslať do našej optiky Lentiamo na Obchodnej ulici v Bratislave. Doprava a osobný odber je v tomto prípade úplne zdarma + 1 € ak si zvolíte platbu na dobierku.
Ako to funguje:
- V okamihu, keď objednávku pripravíme k odberu, pošleme vám e-mail a SMS správu.
- Nasledujúcich 7 dní bude vaša objednávka pripravená na vyzdvihnutie.
Ak si zvolíte spôsob úhrady objednávky pri prevzatí (na dobierku), v našej optike Lentiamo v Bratislave je možné objednávky z e-shopu zaplatiť v hotovosti, kartou alebo kartou Benefit Plus, Edenred, Benefity.
Predpokladaný termín doručenia na našu optiku je zvyčajne prvý až druhý pracovný deň od odoslania.
Osobný odber v našom výdajnom mieste
Nechajte si objednaný tovar poslať do jedného z našich výdajných miest. Cena za dopravu a osobný odber je v tomto prípade iba 0,80 € + 1 € ak si zvolíte platbu na dobierku. Ak si zvolíte spôsob úhrady objednávky pri prevzatí (na dobierku) v našich výdajných miestach je možné objednávky z e-shopu zaplatiť výhradne v hotovosti.
Ako to funguje:
- V okamihu, keď objednávku pripravíme k odberu, pošleme vám e-mail a SMS správu.
- Nasledujúcich 7 dní bude vaša objednávka pripravená na vyzdvihnutie.
Pozrite sa, kde sa nachádzajú naše výdajné miesta.
Predpokladaný termín doručenia na naše výdajné miesta (lekárne) je zvyčajne prvý až druhý pracovný deň od odoslania.
GLS
Objednávky odosielame z centrálneho skladu v Českej republike. Od okamihu, kedy je balíček poskytnutý dopravcovi GLS a ten ho vloží do svojho systému je možné zásielku sledovať v odkaze, ktorý Vám zašleme. Stav doručovania zásielky GLS môžete sledovať online pričom odkaz na sledovanie začne byť aktívny v nasledujúci deň po expedícii objednávky. Kuriéri spoločnosti GLS zvyčajne doručujú objednávky na adresu aj do výdajných miest GLS prvý či druhý pracovný deň od odoslania.
Výnimkou sú objednávky na štítok na vrátenie tovaru od GLS. V prípade týchto objednávok Vám zakúpený štítok pošleme na emailovú adresu ihneď, po obdržaní platby za objednávku. Objednávku na štítok nie je možné uhradiť pri prevzatí (na dobierku). V prípade elektronickej distribúcie nehradíte žiadne náklady za dopravu
Ak si zvolíte pre svoju objednávku túto dopravnú spoločnosť, je potrebné uviesť do vašej objednávky slovenské telefónne číslo, nakoľko tento dopravca neprijíma do prepravy zásielky so zahraničným telefónnym číslom.
Balík na adresu
Pri preberaní zásielky so zvoleným doručením kuriérom GLS musíte byť prítomný na uvedenej adrese buď vy, alebo váš splnomocnenec. Kuriér Vás bude vopred kontaktovať telefonicky. Ak sa na adrese v čase doručenia nebudete nachádzať, dopravca sa s vami môže dohodnúť individuálne na inom spôsobe či na inej adrese doručenia po tom, čo vás bude kontaktovať. Taktiež je možné dopravcu GLS kontaktovať vopred na kontaktoch ich zákazníckeho servisu.
Balík do GLS ParcelShopu a Balíkomatu
GLS Parcel Shop a Balíkomaty GLS slúžia na pohodlné vyzdvihnutie zásielky bez toho, aby zákazník musel byť prítomný na mieste v čase doručenia objednávky. Objednávku si zákazník môže následne vyzdvihnúť, kedy uzná za vhodné. Vaša zásielka zostane v GLS Parcel Shope k dispozícii nasledujúcich 5 dní od doručenia, v Balíkomate 3 dni, potom je vrátená naspäť nám ako odosielateľovi. O uložení zásielky v ParcelShope alebo Balíkomate budete informovaní SMS správou alebo e-mailom, v ktorých vám dopravca zašle pokyny k vyzdvihnutiu balíka. Dopravca GLS má na území Slovenska 2 typy Balíkomatov: prvý typ vyžaduje aplikáciou GLS a do druhého typu je potrebné zadať kód manuálne. Ktorý typ Balíkomatu sa nachádza na vami zvolenej adrese si môžete overiť na stránkach dopravcu tu. GLS ponúka sledovanie zásielky online. . typy
Slovenská pošta
Objednávky odosielame z centrálneho skladu v Českej republike. Od okamihu, kedy dopravca z Česka poskytne balíček Slovenskej pošte a tá ju vloží do svojho systému je možné zásielku sledovať v odkaze, ktorý Vám zašleme. Tento odkaz začne byť aktívny približne 2 dni po expedícii objednávky. Kuriéri Slovenskej pošty zvyčajne doručujú objednávky na adresu aj do výdajných miest Slovenskej pošty druhý či tretí pracovný deň od odoslania.
Výnimkou sú objednávky na štítok na vrátenie tovaru od Slovenskej pošty. V prípade týchto objednávok Vám zakúpený štítok pošleme na emailovú adresu ihneď, po obdržaní platby za objednávku. Objednávku na štítok nie je možné uhradiť pri prevzatí (na dobierku). V prípade elektronickej distribúcie nehradíte žiadne náklady za dopravu.
Balík na adresu
Pri preberaní zásielky so zvoleným doručením kuriérom Slovenskej pošty musíte byť prítomný na uvedenej adrese buď vy, alebo váš splnomocnenec. Kuriér Vás bude vopred kontaktovať telefonicky. Ak sa na adrese v čase doručenia nebudete nachádzať, dopravca uloží zásielku na príslušnej pošte k adrese bydliska, na ktorej bude k dispozícii ďalších 18 dní.
Balík na poštu a BalíkoBox
Balík na poštu a BalíkoBox Slovenskej pošty slúžia na pohodlné vyzdvihnutie zásielky bez toho, aby zákazník musel byť prítomný na mieste v čase doručenia objednávky. Vaša zásielka zostane na pobočke Pošty nasledujúcich 18 dní od doručenia, potom je vrátená naspäť nám ako odosielateľovi. V BalíkoBoxe je k dispozícii 3 dni, potom je presmerovaná na pobočku najbližšej pošty, kde zostane k dispozícii ďalších 18 dní a až následne je vrátená nám ako odosielateľovi. O uložení zásielky na pošte a v BalíkoBoxe budete informovaní SMS správou alebo e-mailom, v ktorých vám dopravca zašle pokyny k vyzdvihnutiu balíka
Ak si však zvolíte pre svoju objednávku doručenie na poštu alebo do BalíkoBoxu, je potrebné uviesť do vašej objednávky slovenské telefónne číslo, nakoľko tento dopravca neprijíma do prepravy zásielky s doručením na poštu so zahraničným telefónnym číslom.
On-line sledovanie balíkov SP.
Doručenie do zahraničia
Objednávky z nášho e-shopu doručujeme do všetkých zemí Európskej únie a Schengenského priestoru, vrátane Veľkej Británie a Švajčiarska.
Zobraziť ceny doručenia do zahraničia
Doručujeme len do krajín EÚ. Pamätajte, že doručenie do zahraničia môže trvať dlhší čas v závislosti od miestnej doručovacej služby.
Krajina | Cena | Doba dodania |
---|---|---|
Belgicko | 11,90 € | 3 pracovné dni |
Česká republika | 4,90 € | 1 pracovný deň |
Chorvátsko | 11,90 € | 3 pracovné dni |
Cyprus | 14,90 € | 1 pracovný deň |
Dánsko | 19,90 € | 3 pracovné dni |
Estónsko | 14,90 € | 4 pracovné dni |
Fínsko | 14,90 € | 6 pracovných dní |
Francúzsko | 4,90 € | 4 pracovné dni |
Grécko | 9,90 € | 2 pracovné dni |
Holandsko | 7,90 € | 3 pracovné dni |
Írsko | 7,90 € | 4 pracovné dni |
Litva | 14,90 € | 3 pracovné dni |
Lotyšsko | 14,90 € | 3 pracovné dni |
Luxembursko | 11,90 € | 2 pracovné dni |
Maďarsko | 11,90 € | 2 pracovné dni |
Malta | 16,90 € | 1 pracovný deň |
Monako | 11,90 € | 2 pracovné dni |
Nemecko | 7,90 € | 3 pracovné dni |
Poľsko | 11,90 € | 2 pracovné dni |
Portugalsko | 14,90 € | 7 pracovných dní |
Rakúsko | 7,90 € | 2 pracovné dni |
Rumunsko | 4,90 € | 2 pracovné dni |
Slovinsko | 11,90 € | 3 pracovné dni |
Španielsko | 4,90 € | 3 pracovné dni |
Švajčiarsko | 19,90 € | 4 pracovné dni |
Švédsko | 11,90 € | 4 pracovné dni |
Taliansko | 4,90 € | 3 pracovné dni |
Veľká Británia | 4,90 € | 3 pracovné dni |
Problémy s doručením
Ak vám zásielka s objednanými šošovkami, okuliarmi či iným tovarom nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, bez obáv kontaktujte náš zákaznícky servis na linke +421 220 924 452 (Po-Pia: 8.00 – 18.00 hod).
Najčastejšie príčiny nedoručenia zásielky
- Prepravca (kuriér) či poštový doručovateľ nevložil do vašej schránky oznámenie o nedoručení zásielky a jej uložení na pošte
GLS i Slovenská pošta umožňujú sledovať priebeh doručovania zverených zásielok on-line, ako je uvedené vyššie. Číslo zásielky sme vám zaslali na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Bezplatná infolinka Slovenskej pošty: 0850 122 413. Infolinka GLS je: +421 45 52 42 500
- Zásielka sa stratila u dopravcu
Stáva sa to veľmi zriedkavo. Ak k tejto nemilej situácii dôjde, s dopravcom zahájime reklamačné konanie sami. Vy sa stratou svojich šošoviek, okuliarov či iných produktov nenechajte zdržiavať ani odradiť a objednajte si tovar znovu.