Expedícia objednávok z nášho skladu v Českej republike prebieha aktuálne počas pracovných dní o 11:00 hod.
Robíme všetko pre to, aby sa k vám vaše okuliare, slnečné okuliare alebo kontaktné šošovky dostali čo najskôr.
Doprava u objednávok nad 60 € je zdarma pri platbe vopred. Neplatí pre PPL, PPL ParcelShop a PPL ParcelBox.
Druh dopravy | Cena vrátane DPH | Doručenie |
---|---|---|
Osobné vyzdvihnutie v optike Lentiamo | zdarma (+ 1 € dobierka) | 1-2 pracovné dni |
Osobné vyzdvihnutie na našom výdajnom mieste | 0,80 € (+ 1 € dobierka) | 1-2 pracovné dni |
Slovenská pošta balík na adresu | 2,30 € (+ 1 € dobierka) | 2-3 pracovné dni |
Slovenská pošta balík na poštu + BalíkoBOX |
1,90 € (+ 1 € dobierka) | 2-3 pracovné dni |
Slovenská pošta digitálna distribúcia (štítok na vrátenie tovaru) | 2,90 € | ihneď, po obdržaní platby |
GLS | 2,90 € (+ 1 € dobierka) | 1-2 pracovné dni |
GLS ParcelShop + ParcelBOX + Alzabox (pre GLS) | 1,90 € (+ 1 € dobierka) | 1-2 pracovné dni |
PPL | 2,90 € (+ 1 € dobierka) | 3-4 pracovné dni |
PPL ParcelShop | 1,90 € (+ 1 € dobierka) | 3-4 pracovné dni |
PPL Parcelbox + Alzabox (pre PPL) | 1,90 € (+ 1 € dobierka) | 3-4 pracovné dni |
Vezmite prosím na vedomie, že vzhľadom na zvýšené množstvo prepravovaných zásielok môže v predvianočnom období, počas sviatkov, v letných mesiacoch a v období letných dovoleniek dochádzať k oneskoreniu expedície a doručovania zásielok prepravnými spoločnosťami.
Kontaktné šošovky, okuliare a ostatné produkty starostlivo balíme. Používame bublinkové nárazuvzdorné obálky alebo špeciálne spevnené škatuľky. Oba spôsoby maximálnou možnou mierou minimalizujú riziko poškodenia tovaru pri preprave.
U nás je váš tovar ako v bavlnke. Bezpečne ho vypravíme na miesto určenia a ušetríme tým aj váš čas.
Výdajné miesta
Nechajte si objednaný tovar poslať do jedného z našich výdajných miest. Cena za osobný odber je iba 0,80 € + 1 € dobierkovné (nad 60 € zdarma pri platbe vopred, pri platbe v hotovosti hradíte iba 1 € za spôsob úhrady).
Ako to funguje:
- V okamihu, keď objednávku pripravíme k odberu, pošleme vám e-mail a SMS správu.
- Nasledujúcich 7 dní bude vaša objednávka pripravená na vyzdvihnutie.
V našej optike Lentiamo na Obchodnej ulici v Bratislave je možné objednávky z e-shopu zaplatiť kartou. Na ostatných výdajných miestach je možné platiť iba hotovosťou. Ak napriek tomu chcete platobnou kartou zaplatiť, môžete si v priebehu objednávky zvoliť spôsob platby Platba kartou online.
Pozrite sa, kde sa nachádzajú naše výdajné miesta.
Predpokladaný termín doručenia na naše výdajné miesta (lekárne) je zvyčajne prvý až druhý pracovný deň od odoslania.
Slovenská pošta
Objednávky odosielame z centrálneho skladu v Českej republike. Od okamihu, kedy dopravca z Čiech poskytne balíček Slovenskej pošte a tá ju vloží do svojho systému je možné zásielku sledovať v odkaze, ktorý Vám zašleme. Doručovacia lehota Slovenskej pošty je približne 3 pracovné dni od obdržania informácie o expedícii Vašej objednávky.
Výnimkou sú objednávky na štítok na vrátenie tovaru od Slovenskej pošty. V prípade týchto objednávok Vám zakúpený štítok pošleme na emailovú adresu ihneď, po obdržaní platby za objednávku. Objednávku na štítok nie je možné uhradiť pri prevzatí (na dobierku). V prípade elektronickej distribúcie nehradíte žiadne náklady za dopravu.
Balík na adresu
Slovenská pošta zvyčajne objednávky doručuje tretí pracovný deň od odoslania. Doručovateľ Slovenskej pošty Vám balík prinesie priamo na adresu uvedenú na zásielke. V prípade, že Vás na uvedenej adrese nezastihne, uloží zásielku na príslušnej pošte k adrese bydliska.
Balík na poštu
Slovenská pošta zvyčajne objednávky doručuje tretí pracovný deň od odoslania. Balík by mal byť doručený a uložený na príslušnej pošte, ktorú ste v objednávke zvolili. O uložení zásielky na pošte budete informovaní SMS správou alebo e-mailom. Prosím vyzdvihnite si zásielku počas nasledujúcich 18-tich dní na pošte. Po uplynutí tejto lehoty Slovenská pošta zasiela balíček späť.
Slovenská pošta tiež poskytuje možnosť vyzdvihnutia zásielky v BalíkoBOXe. Na vloženie balíka do BalíkoBOXu vás upozorní Slovenská pošta SMS správou s unikátnym PIN kódom, kde zostane nasledujúce 3 dni. Uvádzajte v objednávke prosím vždy slovenské telefónne číslo na mobilný telefón. Ak si nestihnete balíček prevziať, dopravca zásielku uloži na ďalších 18 dní na príslušnej pobočke pošty, o čom Vás bude informovať.
On-line sledovanie balíkov SP.
GLS
Pri preberaní zásielky so zvoleným doručením kuriérom GLS musíte byť prítomný na uvedenej adrese buď vy, alebo váš splnomocnenec. Kuriér spoločnosti GLS zvyčajne doručuje objednávky prvý či druhý pracovný deň od odoslania.
Stav doručovania zásielky GLS môžete sledovať online.
GLS ParcelShop + Parcel Box + Alzabox (pre GLS)
GLS Parcel Shop slúži na pohodlné vyzdvihnutie zásielky s dlhou otváracou dobou. Vaša zásielka zostane na GLS Parcel Shope k dispozícii nasledujúcich 5 dní od doručenia, v Parcel Boxe 3 dni. Dopravca GLS využíva ako boxy pre výdaj objednávok taktiež Alzaboxy, v ktorých je tovar uložený po dobu 3 dní. GLS ponúka sledovanie zásielky online.
PPL
Pri preberaní zásielky so zvoleným doručením kuriérom PPL musíte byť prítomný na uvedenej adrese buď vy, alebo váš splnomocnenec. Kuriér spoločnosti PPL zvyčajne doručuje objednávky tretí či štvrtý pracovný deň od odoslania.
Stav doručovania zásielky PPL môžete sledovať online v odkaze, ktorý po expedícii zásielky odošleme e-mailom alebo ju môžete vyhľadať cez tento odkaz.
PPL ParcelShop + Parcel Box + Alzabox (pre PPL)
PPL Parcel Shop a Parcel Box slúži na pohodlné vyzdvihnutie zásielky s dlhou otváracou dobou. Vaša zásielka zostane na PPL Parcel Shope k dispozícii nasledujúcich 7 dní od doručenia, v Parcel Boxe 3 dni. Dopravca PPL využíva ako boxy pre výdaj objednávok taktiež Alzaboxy, v ktorých je tovar uložený po dobu 3 dní. Stav doručovania zásielky PPL môžete sledovať online v odkaze, ktorý po expedícii zásielky odošleme e-mailom.
Keď sa vaše šošovky, okuliare alebo iné produkty stratia niekde na ceste
Ak vám zásielka s objednanými šošovkami, okuliarmi či iným tovarom nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, bez obáv kontaktujte náš zákaznícky servis na linke 0800 600 801 (Po-Pia: 8.00 – 18.00 hod.).
Najčastejšie príčiny nedoručenia zásielky
- Prepravca (kuriér) či poštový doručovateľ nevložil do vašej schránky oznámenie o nedoručení zásielky a jej uložení na pošte
GLS i Slovenská pošta umožňujú sledovať priebeh doručovania zverených zásielok on-line, ako je uvedené vyššie. Číslo zásielky sme vám zaslali na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Bezplatná infolinka Slovenskej pošty: 0850 122 413.
- Zásielka sa stratila u dopravcu
Stáva sa to veľmi zriedkavo. Ak k tejto nemilej situácii dôjde, s dopravcom zahájime reklamačné konanie sami. Vy sa stratou svojich šošoviek, okuliarov či iných produktov nenechajte zdržiavať ani odradiť a objednajte si tovar znovu.