Vrátenie tovaru v 30dňovej lehote
Podľa zákona majú zákazníci v Európskej únii právo odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa nasledujúceho po dni dodania tovaru. U nás máte na vrátenie rovných 30 dní od nákupu v našom e-shope. Do tridsaťdňovej lehoty sa započítava 14 dní na odstúpenie od zmluvy a 14 dní na zaslanie tovaru späť obchodníkovi, pričom žiadna z týchto lehôt nie je kratšia ako 14 dní
Na vrátenie tovaru do 30 dní od dátumu predaja máte právo vždy, ak ste koncový spotrebiteľ. Právo na vrátenie tovaru vám vzniká aj pri osobnom odbere a tovar zakúpený na internete je možné vrátiť bez udania dôvodu.
Kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky tovaru na e-shope Lentiamo. Od kúpnej zmluvy je možné odstúpiť do 30 kalendárnych dní od prevzatia tovaru.
30-dňovú lehotu pre vrátenie okuliarov je možné využiť 2× do roka.
Prehlásenie o odstúpení od zmluvy
Prehlásenie o odstúpení spotrebiteľa od kúpnej zmluvy zašlite elektronicky na adresu reklamacie@lentiamo.sk. Do e-mailu, prosím, uveďte tieto informácie:
1. Číslo objednávky
2. Informáciu, či sa jedná o výmenu, reklamáciu alebo vrátenie tovaru
3. Opis problému
4. Číslo LOT (číslo šarže, ktoré sa nachádza na krabičke, z ktorej reklamované šošovky pochádzajú)
5. Informácie, či je balenie otvorené alebo nerozbalené a nepopísané, v pôvodnom stave
6. Fotografiu reklamovaných šošoviek
Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy musí byť dodávateľovi doručené najneskôr v posledný deň 30dňovej lehoty. Nestačí ho v tento deň iba odoslať. Tovar môže byť po dohode vrátený aj neskôr. Ak končí 30 dňová lehota cez víkend alebo vo sviatok, za posledný deň lehoty sa považuje najbližší nasledujúci pracovný deň.
Pre dodržanie lehoty je rozhodujúce, kedy nám je doručené odstúpenie od zmluvy. Prehlásenie nám môžete doručiť e-mailom, alebo ho môžete rovno priložiť k tovaru.
Vrátenie tovaru
Po odoslaní prehlásenia o odstúpení nám následne v čo najkratšom termíne musíte zakúpený tovar doručiť. Reklamovaný tovar nám zašlite na adresu:
Optika Lentiamo
Obchodná 554/27
811 06 Bratislava
Tu môžete tovar vrátiť i osobne v pracovné dni medzi 10 - 17 hodinou.
Vrátený tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. K tovaru priložte Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy. K vrátenému tovaru odporúčame vždy priložiť nákupný doklad (faktúru), ktorá vám pri nákupe bola doručená na vašu e-mailovú adresu. Tak ľahšie identifikujeme, kedy ste u nás tovar kupovali. Peniaze za vrátený tovar zašleme na váš bankový účet najneskôr do 14 dní od doručenia tovaru na naše reklamačné oddelenie. Náklady na vrátenie tovaru hradí kupujúci.
Aký tovar nemožno vrátiť
S výnimkou reklamácií možno vrátiť iba neporušené nerozbalené kontaktné šošovky, roztoky, očné kvapky, slnečné okuliare a ďalší dioptrický sortiment. Tovar musí byť v neporušenom originálnom balení. Pokiaľ budú slnečné okuliare alebo puzdro / doplnky poškodené alebo chýbajúce, vyhradzuje si predávajúci právo na čiastočné vrátenie peňazí, alebo žiadne vrátenie peňazí, v závislosti od rozsahu poškodenia podľa posúdenia predávajúceho.