Lentiamo má narodeniny! Zľavy až 40 %

4,9/5 Hodnotenie

Prihlásenie

Časté otázky (FAQ)

Máte k vašej objednávke nejaké otázky? Tu nájdete podrobný zoznam odpovedí na vaše otázky.

Nákup na Lentiamo

Ako môžem urobiť objednávku? Postup objednávania krok za krokom.
  1. Zvoľte značku šošoviek, roztoku alebo slnečných okuliarov.
  2. Vyberte parametre šošoviek tak, ako sú uvedené na predpise.
  3. Pridajte tovar do košíka, zvoľte spôsob doručenia a platby a dokončite objednávku.
Musím si pred nákupom vytvoriť účet?

Keď u nás prvýkrát nakúpite, účet vám bude automaticky vytvorený s prvou objednávkou. Budúci nákup potom pre vás bude jednoduchší!

Tovar / moje dioptrie nie sú na sklade! Čo teraz?

Netreba sa strachovať, objednávku môžete napriek tomu zrealizovať. Informujeme vás o dátume predpokladaného dodania tovaru do skladu výrobcom. Objednávku pošleme hneď, ako budú všetky produkty na sklade. Objednávku tiež môžeme rozdeliť bez dodatočných nákladov na poštovné, ak si želáte zaslať najprv tovar, ktorý máme k dispozícii, kontaktujte nás.

Sú ceny uvedené s DPH?

Áno, všetky uvedené ceny sú s DPH.

Je na nakúpený tovar záruka?

Všetok náš tovar podlieha záruke podľa miestnej legislatívy. Zákonná záruka znamená, že všetok tovar zodpovedá alebo musí zodpovedať tomu, čo môže v rozumnej miere zákazník očakávať. Niektoré produkty majú ďalšie zmluvné garanciu kvality. To platí v prípade, kedy je dátum expirácie uvedené na balenie, v priloženom manuáli alebo v inzercii podľa ďalších štatutárnych opatrení. V takom prípade ručíme, že produkt je vhodný pre bežné použitie alebo že si zachová bežné vlastnosti po určitú dobu. Podrobnejšie informácie nájdete v obchodných podmienkach.

Ako zruším alebo zmením objednávku?

Objednávku môžete zrušiť alebo zmeniť kedykoľvek pred jej odoslaním zo skladu k vám. Kontaktujte nás prosím na info@lentiamo.sk alebo nám zavolajte a my vám radi pomôžeme. Objednávky expedujeme v pracovné dni o 11:00 hod, žiadosť o zmenu či zrušenie objednávky teda musí byť podaná do tejto doby.

Môžem si objednať šošovky len pre jedno oko?

Áno, môžete. Pri výbere parametrov môžete zvoliť 0 balení na jedno oko a vyplniť údaje pre oko druhé. Takto objednáte šošovky iba pre pravé alebo ľavé oko.

Aké informácie musím vyplniť?

Údaje, ktoré je potrebné vyplniť, nájdete v predpise od špecialistu. V závislosti na tom, aký typ šošoviek potrebujete, budete musieť vyplniť konkrétne údaje. Viac informácií o predpisoch nájdete na tejto stránke..

Ako môžem použiť zľavový kód?

V nákupnom košíku označte políčko „uplatniť zľavový kupón“ a zadajte voucher. Kliknite na „overiť“ a „pokračovať v objednávke“, ak je kód platný, systém zľavu uplatní v objednávke automaticky.

Ponúkate množstevné zľavy?

Po dohode vám môžeme ponúknuť zľavu pre skupinu minimálne desiatich ľudí. Viac informácií o nájdete tu.

Platba

Aké možnosti platby ponúkate?

V našom e-shope môžete bezpečne platiť kreditnou alebo debetnou kartou online, bankovým prevodom, prostredníctvom PayPal, Apple Pay, Benefit Plus, Klarna alebo pri prevzatí tovaru na dobierku. Všetky informácie o platbách nájdete tu.

Zadal som objednávku na dobierku, ale už ju nechcem. Čo mám robiť?

Vždy máte právo požiadať o zrušenie objednávky v lehote uvedenej v našich pravidlách. Jednoducho informujte náš zákaznícky servis tým, že nás budete kontaktovať e-mailom na adrese info@lentiamo.sk alebo nám zavolajte na číslo +421 220 924 452. v prípade, že bez toho, aby nás o tom informovali, nedôjde k vráteniu viacerých objednávok na dobierku vyhradzujeme si právo neumožniť zákazníkovi zadávať budúce objednávky s platbou na dobierku.

Môžem sa počas platenia vopred napr. kartou vrátiť k predchádzajúcim krokom alebo ich mám uložiť a dokončiť objednávku neskôr?

V košíku pri krokoch 1, 2 a 3 sa môžete bezpečne vrátiť späť. Ak stlačíte tlačidlo „Potvrdiť objednávku“, objednávka bude dokončená a už nebudete mať možnosť ísť späť. Objednávku je teraz nutné uhradiť. Ak sa chcete vrátiť a niečo zmeniť, kontaktujte nás.

Ako garantujete bezpečnosť platby?

Pri platení budete presmerovaní do 3D platobnej brány. Platobné údaje sú spracované priamo platobnou aplikáciou a prenos dát z vášho počítača je chránený enkryptovaným algoritmom.

Kedy a ako obdržím faktúru?

Chránime životné prostredie a snažíme sa šetriť planétu, ako to len ide. Aby sme obmedzili spotrebu papiera, faktúry posielame elektronicky prostredníctvom e-mailu vo formáte PDF s informáciou o expedícii objednávky. Faktúru tiež nájdete v klientskej sekcii. Chcete faktúru vytlačiť? Vytlačte si PDF dokument alebo označte príslušné políčko po dokončení objednávky a my vám faktúru vložíme do balíčka.

Môžem si nechať preplatiť náklady zdravotnou poisťovňou?

Niektoré zdravotné poisťovne môžu (čiastočne) hradiť kontaktné šošovky, o konkrétnych možnostiach sa prosím informujte vo svojej poisťovni.

Doprava a doručenie

Koľko stojí doručenie?

Ak vaša objednávka prekročí 60 €, doručenie je zadarmo! Viac informácií o doprave a cenách nájdete tu..

Ako dlho trvá odoslanie a doručenie objednávky?

Všetky zásielky tovaru, ktorý je k dispozícii na sklade, expedujeme o 11:00 hodine z centrálneho skladu, preto objednávku vykonajte do tejto doby. Obvykle doručenie zásielok trvá 1–3 pracovné dni odo dňa odoslania balíčka. Všetky informácie o možnostiach a dobe dodania nájdete tu.

Ako môžem zásielku sledovať?

Zásielku môžete sledovať v objednávke v klientskej sekcii alebo v potvrdzujúcich e-mailoch prostredníctvom trackovacieho čísla.

Aké telefónne číslo mám zadať do svojej objednávky?

V prípade, že ste si zvolili pre svoju objednávku dopravnú spoločnosť GLS alebo Slovenskú poštu - balík na poštu, je potrebné, aby ste uviedli do vašej objednávky slovenské telefónne číslo, nakoľko je slovenský kontakt podmienkou na to, aby vás títo dopravcovia mohli v momente doručovania balíka kontaktovať. V prípade, že ste si zvolili iného dopravcu či výdajné miesto, slovenské telefónne číslo nie je povinné, môžete uviesť do objednávky aj zahraničný kontakt..

Neobdržal/a som zásielku, čo mám urobiť?
  1. V klientskej sekcii alebo v potvrdzujúcich e-mailoch vyhľadajte číslo objednávky/ číslo pre sledovanie zásielky
  2. Ak je pri objednávke uvedené, že zásielka bola doručená, opýtajte sa susedov, prípadne recepcie spoločnosti v doručovacej adrese a podobne.
  3. Ak zásielku nemôžete nájsť, kontaktujte kuriérsku službu, či budú schopní ju dohľadať.
  4. Stále zásielku nemôžete nájsť? Kontaktujte náš zákaznícky servis, radi vám pomôžeme.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy a vrátenie peňazí

Ako môžem vrátiť zásielku?

Tovar, ktorý ste si u nás objednali, môžete vrátiť do 30 dní od prijatia objednávky. Od kúpnej zmluvy môžete odstúpiť len vtedy, ak sú kontaktné šošovky a príslušenstvo a slnečné okuliare v pôvodnom a nepoškodenom obale. Viac informácií o postupe nájdete v časti o vrátení tovaru.

Zákazníkom, ktorí si zvolili pre svoju objednávku dopravcu Slovenskú poštu ponúkame možnosť asistovaného vrátenia balíčka pomocou štítka na vrátenie tovaru na adresu našej optiky. Po odoslaní žiadosti prostredníctvom formulára vám náš zákaznícky servis, okrem informácií k vráteniu tovaru, môže tiež po jeho úhrade zaslať vratkový štítok od Slovenskej pošty spoplatnený sumou 2,90 €..Vratkový štítok od Slovenskej pošty obsahuje predvyplnené všetky potrebné informácie, napríklad, adresu príjemcu a odosielateľa. Zakúpený tovar je možné vrátiť tiež vlastnou cestou-iným, vami zvoleným, dopravcom či doniesť bezplatne na adresu našej optiky.

Čo mám robiť, ak dostanem chybný alebo poškodený balík?

Ak váš balík obsahuje chybný alebo poškodený tovar a chcete ho vymeniť, napíšte nám. Vyplňte formulár na vrátenie tovaru alebo nám pošlite e-mail na adresu reklamacie@lentiamo.sk a my sa postaráme o zvyšok.

Mám nový predpis, môžem si vymeniť staré šošovky?

Ak ste si objednali šošovky v našom e-shope a už vám nesedia z dôvodu zmeny dioptrií, môžete nám ich vrátiť a my vám zašleme šošovky, ktoré zodpovedajú vášmu aktuálnemu predpisu. Zistite, či máte nárok na službu 365-dňovej záruky výmeny.

Kedy a ako dostanem späť peniaze po vrátení tovaru?

Ak vaša žiadosť spĺňa podmienky, peniaze vám vrátime na váš účet do 14 dní od prijatia zásielky. Peniaze vám vrátime rovnakým spôsobom ako pri platbe alebo bankovým prevodom. Prípadne môžeme na váš klientsky účet pripísať kredity v príslušnej hodnote.

Čo mám robiť, ak nie som s výrobkom spokojný a chcem ho reklamovať?

Ak nie ste spokojní s našimi výrobkami alebo službami, môžete nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára. Na vašu sťažnosť budeme reagovať.

Kontaktné šošovky

Môžem si vyskúšať nové šošovky?

Áno, ak chcete, môžete prejsť na nové šošovky. Pri niektorých výrobkoch je uvedené, že je možné prejsť na iné šošovky. Uvedomte si však, že šošovky sa vyrábajú nielen v rôznych veľkostiach, ale v závislosti od výrobcu aj z rôznych materiálov. Preto odporúčame, aby ste sa o zmene poradili so svojím očným lekárom alebo optometristom.

Ako už viete, veľkosť šošovky by mala zodpovedať vášmu oku, aby sa zabezpečila lepšia kvalita videnia. Pozrite si tabuľku porovnania zakrivenia a priemeru šošoviek a porovnajte rozdiely v zakrivení, priemere šošoviek a ďalších parametroch. Ak chcete zmeniť typ alebo značku šošoviek, najlepšie vám poradí váš optik. Ak máte otázky týkajúce sa šošoviek, obráťte sa na náš zákaznícky servis, ktorý vám poskytne informácie o kontaktných šošovkách a ich používaní.

Prečo sú šošovky vo vašom obchode lacnejšie ako v optike?

Sme v kontakte s výrobcami a nakupujeme od nich šošovky vo veľkom. Preto vám ich môžeme ponúknuť za nižšie ceny ako v optikách. Chcete sa dozvedieť viac o lacnejších šošovkách, ktoré nájdete v optikách? Navštívte našu sekciu šošoviek súkromných značiek.

Môžem so šošovkami spať?

To závisí od typu šošoviek, ktoré nosíte, a od toho, čo vám povedal váš lekár alebo optik. Vo všeobecnosti sa spanie v šošovkách neodporúča. Chcete vedieť prečo? Zistite to v tomto článku o spaní s nasadenými kontaktnými šošovkami.

Akú tekutinu môžem použiť na čistenie šošoviek?

Jediná tekutina, ktorú by ste mali používať na čistenie a dezinfekciu šošoviek, je roztok určený na tento účel. Šošovky nikdy nečistite ani neoplachujte vodou z vodovodu, prevarenou vodou ani žiadnou inou tekutinou. Majte tiež na pamäti, že každý roztok má trochu iné vlastnosti a schopnosti. Najdôležitejšou otázkou je, čo vašim očiam vyhovuje najviac? Vždy sa opýtajte svojho optika na radu aby ste zistili, aké výhodné balíčky ponúkame.

Predpis

Potrebujete predpis?

Ak si chcete kúpiť šošovky v našom internetovom obchode, môžete si kúpiť kontaktné šošovky bez lekárskeho predpisu, pokiaľ poznáte svoje parametre. Keďže však šošovky sú zdravotnícke pomôcky, ktoré môžu vážne poškodiť vaše oči, ak si kúpite nesprávny typ, mali by ste si ich zaobstarať až po konzultácii s lekárom. Predpis môžete získať aj v očnej optike po očnom vyšetrení. Šošovky nie sú také jednoduché, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať, a ich výberom bez predchádzajúceho merania nemôžeme zaručiť, že budú vo vašich očiach správne sedieť.

Ako mám porozumieť predpisu?

Informácie, ktoré musíte pri kúpe šošoviek vyplniť, nájdete na recepte, ktorý je napísaný špeciálne pre vaše oči. Preto musíte presne dodržiavať uvedené parametre. Viac informácií o predpisoch nájdete na tejto stránke.

Ako často by som si mal dať vyšetriť oči?

Odporúčame vám absolvovať vyšetrenie očí každých 6 až 12 mesiacov, aby ste sa uistili, že parametre sú stále platné. Takto si môžete byť istí, že šošovky, ktoré dostanete, vám budú dokonale sedieť. Úprava je veľmi dôležitá, pretože kvalita vášho zraku sa môže počas života niekoľkokrát zmeniť, preto si zrak pravidelne kontrolujte. Ak je čas na pravidelnú kontrolu, využite spoluprácu s optikami v celej krajine.

Je predpis na šošovky rovnaký ako predpis na okuliare?

Nie, predpisy sa líšia. Ak nosíte okuliare a uvažujete o kúpe šošoviek, navštívte najprv svojho očného lekára, aby vám vystavil nový recept. Na predpise na šošovky sú uvedené špecifikácie pre každé oko zvlášť, pretože sa môžu líšiť. Okrem dioptrií sú pri kúpe šošoviek dôležité aj údaje o zakrivení a priemere, pretože udávajú veľkosť vášho oka a je potrebné, aby tieto údaje boli čo najpresnejšie, aby vám šošovky správne sedeli na oku. Po obdržaní predpisu môžete začať s objednávaním šošoviek.

Môj účet na Lentiamo.sk

Ako si môžem vytvoriť bezplatné konto?

Účet vám automaticky vytvoríme pri prvej objednávke. Táto služba je bezplatná. Vďaka tomu budete môcť využívať všetky výhody, ktoré ponúkame!

Ako bonusový program funguje?

Každý chce mať príslušenstvo, ktoré zvyšuje pohodlie pri nosení šošoviek. Aby sme sa vám poďakovali za vašu vernosť, pridávame zákazníkom pri každej objednávke bonusové body. Tie potom môžete vymeniť za bonusový tovar, ktorý vám pomôže pri starostlivosti o šošovky.

Ak nevyužijete všetky bonusové body naraz, nič sa nedeje! Body sa pripíšu na vaše konto a môžete ich použiť nabudúce. Ich platnosť je jeden rok. Bonusový program je určený len pre zákazníkov.

Ako môžem získať bonusové body?
  1. Za každé 1 €, ktoré u nás miniete, získate 2,5 bonusových bodov. Nechcete počítať? Pri každom výrobku uvádzame, koľko bonusových bodov za jeho nákup získate. Nevzťahuje sa na dioptrické, slnečné a ostatné okuliare.
  2. Zaregistrujte sa k odberu našich noviniek a získajte 50 bodov.
  3. Označte nás na Facebooku alebo Instagrame (@lentiamo), použite hashtag #lentiamo a ukážte výrobky, ktoré ste si kúpili. Získate 50 bodov! Označením fotografie v akomkoľvek príspevku na sociálnych sieťach súhlasíte s tým, že spoločnosť Lentiamo môže fotografiu použiť na vlastné účely. Keď nás označíte, dajte nám o tom vedieť!
  4. Uľahčite si prihlásenie na našej stránke, prepojte svoj účet s profilom na Facebooku a získajte 75 bodov! Už ste nás označili na sociálnych médiách? Dajte nám o tom vedieť v súkromnej správe!

Zabudol som svoje heslo

Nebojte sa, stáva sa to aj tým najlepším z nás! Z bezpečnostných dôvodov uchovávame vaše heslo zašifrované. Ak ho zabudnete, nemôžeme vám ho poslať, ale pošleme vám e-mailom nové heslo, ktoré si môžete po prihlásení do svojho účtu opäť zmeniť. O nové heslo môžete požiadať tu.

Môžem zmeniť svoje údaje?

Svoju e-mailovú adresu a telefónne číslo môžete zmeniť v klientskej sekcii. Pri zmene e-mailovej adresy buďte opatrní, je to vaše prihlasovacie meno do klientskej sekcie. Môžete si tam zmeniť aj heslo, zatiaľ čo adresu pre doručenie môžete zmeniť počas procesu objednávky.

Ako môžem zrušiť svoj účet?

Samozrejme, budeme smutní, ak budete chcieť zrušiť svoj účet. Ak tak chcete urobiť, môžete nám zavolať alebo napísať na e-mailovú adresu info@lentiamo.sk. Budeme radi, ak sa s nami podelíte o dôvod zrušenia. Neustále pracujeme na zlepšovaní našich služieb.

Sú informácie o mojej karte uložené bezpečne?

Údaje o vašej kreditnej karte sú zašifrované. Sme plne v súlade s nariadením GDPR a neukladáme žiadne citlivé údaje. Preto sa nemusíte obávať, že pri zadávaní objednávky budú údaje o vašej karte uložené. Navyše vám to uľahčí ďalší nákup!
Ako môžem zopakovať svoju objednávku?

Opakovanie objednávky je naozaj jednoduché! Tlačidlo "Opakovať objednávku" nájdete na domovskej stránke, ale aj v klientskej sekcii. Jednoducho vyhľadajte objednávku, ktorú chcete zopakovať, a stlačte tlačidlo!

Môžem sa prihlásiť alebo odhlásiť z odberu noviniek?

Samozrejme! Tu sa môžete prihlásiť na odber nášho newslettera. Pravidelne vás budeme informovať o špeciálnych ponukách, zľavách a nových produktoch. Predtým, ako sa odhlásite z odberu, nám, prosím, oznámte, prečo a čo by sme mali zlepšiť. Každú pripomienku si prečítame a vezmeme do úvahy, pretože sa vždy snažíme zlepšovať naše služby.

 

Ak ste odpoveď nenašli, radi vám pomôžeme. Môžete nás kontaktovať e-mailom (info@lentiamo.sk), telefonicky (+421 220 924 452) alebo na Facebooku.