Nájdeme vám najbližšie výdajné miesto
Časté otázky k výdajným miestam
- Kedy bude moja objednávka pripravená na vyzdvihnutie?
- Optika Lentiamo– do 1 až 2 pracovných dní od expedície (u objednávok tovaru, ktorý máme na sklade). V okamihu, kedy zásielka dorazí na optiku vám pošleme SMS.
- Slovenská pošta (pobočky pošty a BalíkoBoxy) – 2 až 3 pracovný deň od expedície (u objednávok tovaru, ktorý máme na sklade). V okamihu, kedy zásielka dorazí na výdajné miesto vám bude Slovenskou poštou zaslaná SMS.
- GLS (ParcelShop a Balíkomat) – do 1 až 2 pracovných dní od expedície (u objednávok tovaru, ktorý máme na sklade). V okamihu, kedy zásielka dorazí na výdajné miesto vám bude službou GLS zaslaná SMS.
- Packeta (výdajné miesta a Z-BOXy) – do 1 až 2 pracovných dní od expedície (u objednávok tovaru, ktorý máme na sklade). V okamihu, kedy zásielka dorazí na výdajné miesto vám bude službou Packeta zaslaný email a SMS.
- V akej lehote si musím balíček vyzdvihnúť? Líši sa pre konkrétne výdajné miesto?
- Optika Lentiamo – balíček na vás počká 14 dní.
- Slovenská pošta – balíček na vás počká 18 dní.
- Slovenská pošta BalíkoBox – balíček na vás počká 3 dni, potom je uložený na pobočku pošty.
- GLS ParcelShop – balíček na vás počká 5 dní.
- GLS Balíkomat – balíček na vás počká 3 dni.
- Packeta výdajné miesto – balíček na vás počká 5 dní.
- Packeta Z-BOX – balíček na vás počká 3 dni.
- Ako zaplatím objednávku na dobierku (s platbou pri prevzatí) vo výdajnom mieste/boxe?
- Vo fyzických výdajných miestach jednotlivých dopravcov a na optike je možné zaplatiť objednávku pri prevzatí kartou či v hotovosti. Objednávky doručené do boxov nie je možné uhradiť pri prevzatí v hotovosti. Dobierka sa v prípade boxov uhrádza priamo v danom boxe alebo v aplikácii zvoleného dopravcu.
- Čo si mám na optike pripraviť, aby ste mi zásielku vydali?
- Pripravte si číslo objednávky. Nemáte ho poruke? Balíček dohľadáme i podľa mena zákazníka. V prípade doručenia na výdajné miesto dopravcu, všetky potrebné informácie obdržíte SMS správou alebo e-mailom priamo od GLS, Slovenskej pošty alebo Packety.
- Musím uviesť slovenské telefónne číslo do svojej objednávky?
- Ak ste si pre svoju objednávku zvolili dopravcu GLS (doručenie na adresu alebo boxy) alebo Slovenskú poštu - balík na poštu je potrebné, aby ste uviedli slovenský telefonický kontakt. Pri ostatných dopravných spoločnostiach či spôsoboch doručenia nie je nutné mať slovenské telefónne číslo, môžete do objednávky uviesť tiež zahraničný kontakt.
je online
Radka
Radka, zákaznícky servis