Zákaznícky servis a vybavovanie objednávok počas 6. 7. 2020
Milí zákazníci,
dňa 6. 7. 2020 (kedy je v Českej republike sviatok) bude náš sklad zatvorený (pretože práve tam sa nachádza). Expedícia i doručenie objednávok sa z tohto dôvodu môžu oneskoriť o 1 – 2 pracovné dni.
Náš zákaznícky servis vám bude k dispozícii od 8 – 16 hodiny.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám odpovieme telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom Facebooku. Ďakujeme za pochopenie.
Tím Vašešošovky.sk
Komentáre Pridať otázku
-
Odpovedať
Dobrý deň, chcel by som sa prosím opýtať... Používal som roztok Pure moist, na kontaktné šošovky Air Optix Aqua. Len by som chcel vedieť, že čo to znamená keď majú roztoky, resp. ako tento môj napísané že je Cestovný? To je niečo, že ho môže človek tak povediac prepravovať z jedného miesta na druhé? Je to taká maličkosť síce, ale je to dôležité či? Ďakujem za odpoveď.
-
Odpovedať
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu. V cestovním balení jsou pouze
roztoky v menším objemu, Roztoky jsou skladnější na cesty.
(dovolená-letecky, autem). Hezký den, Katka.
-
-
Odpovedať
Dobrý den, dňa 4.7. som si objednavala šošovky, bohužial mi neprešla platba kartou, rada by som zmenila platbu na dobierku. Za vybavenie vopred dakujem. Renata S.
-
Odpovedať
Dobrý deň,
ďakujem za Vašu správu. Spôsob platby som v objednávke zmenila na
platbu na dobierku, podrobnejšie informácie som Vám zaslala e-mailom. Prajem
Vám pekný deň. Andrea
-
-
Odpovedať
Dňa 4.7. som objednavala šošovky, bohužial mi neprešla platba, rada by som zmenila platbu na dobierku.
S pozdravom Renata S.-
Odpovedať
Dobrý deň,
ďakujem za Vašu správu. Spôsob platby som v objednávke zmenila na
platbu na dobierku, podrobnejšie informácie som Vám zaslala e-mailom. Prajem
Vám pekný deň. Andrea
-